۳ پاسخ

ب نور خیلی حساس میشم در حدی ک نمیتونم گوشی بگیرم دستم میزنه ب چشمم و فقط سمت راست و چپ سرم میترکه ن وسط

سردرد و بی حسی یا سستی بدن
چندبار بوتاکس کردم یکم بهتر شدم ولی فقط قرص سوماتریپتان از اون پاکت سبزاش جوابه

سردرد چشم درد حالت تهوع من شیاف دیکلوفناک معمولا جواب میده واسم گاهی هم سوماتریپتان میخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان ال ای مامان مامان ال ای ۲ سالگی
مامان بچـه هامـ🩷💙ــ مامان بچـه هامـ🩷💙ــ ۲ سالگی