ب نور خیلی حساس میشم در حدی ک نمیتونم گوشی بگیرم دستم میزنه ب چشمم و فقط سمت راست و چپ سرم میترکه ن وسط
سردرد و بی حسی یا سستی بدن
چندبار بوتاکس کردم یکم بهتر شدم ولی فقط قرص سوماتریپتان از اون پاکت سبزاش جوابه
سردرد چشم درد حالت تهوع من شیاف دیکلوفناک معمولا جواب میده واسم گاهی هم سوماتریپتان میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.