۴ پاسخ

خوبه من راضی بودم

من نبردم پیشش ولی اطرافیان ک بردن خیلی اوکی نبودم باهاش
هم راجب دادن به نوزاد
هم برا غذا که میگین
من دکتر حکیمیان میبرم برا تغذیه
میگه ۶ تا ۷ تا قاشق تو هر وعده ولی اگر خواست بیشتر بده اگر نخواست هم به زور نده
حالا شما پیش حکیمیان ببر برنامه غذایی هم میده
من ک خییییلی راضی بودم

من دوسری بردم راضی بودم

من بردم خیلی حرفه ای و کاربلده

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی