خوبه من راضی بودم
من نبردم پیشش ولی اطرافیان ک بردن خیلی اوکی نبودم باهاش
هم راجب دادن به نوزاد
هم برا غذا که میگین
من دکتر حکیمیان میبرم برا تغذیه
میگه ۶ تا ۷ تا قاشق تو هر وعده ولی اگر خواست بیشتر بده اگر نخواست هم به زور نده
حالا شما پیش حکیمیان ببر برنامه غذایی هم میده
من ک خییییلی راضی بودم
من دوسری بردم راضی بودم
من بردم خیلی حرفه ای و کاربلده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.