صبح بزنی بهتره برای ناشتا بودن نمیگن که صبح بزنی برای این میگن که تا صبح آدم سرویس نمیره
ن بابا میتونی بزنی
مگه آزمایشه خونه ناشتا بخواد🤭🤭🤭 هر زمانی بزنی میشه
آره بابا میگی ۲۰ روز از موعدم گذشته،بزن نشون میده
الانم میشه بابا
زدی؟؟؟
بزن الان
الان بزن بابا من شب زدم
ناشتا ؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.