۹ پاسخ

صبح بزنی بهتره برای ناشتا بودن نمیگن که صبح بزنی برای این میگن که تا صبح آدم سرویس نمیره

ن بابا میتونی بزنی

مگه آزمایشه خونه ناشتا بخواد🤭🤭🤭 هر زمانی بزنی میشه

آره بابا میگی ۲۰ روز از موعدم گذشته،بزن نشون میده

الانم میشه بابا

زدی؟؟؟

بزن الان

الان بزن بابا من شب زدم

ناشتا ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌ویکم بارداری