خانوما سلفری چیه؟ درکدوم ماه انجام میدن؟

۳ پاسخ

معمولا از هفته ۱۰انجام میشه تا ۱۶(۱۶ رو میگن بخاطر اینکه اگرخدایی نکرده مشکلی بود تا ۱۸هفته میشه مجوز سقط گرفت)

غربالگری اول
انتی‌دادی‌دیگه

معمولا بعد از سونوی انتی انجام میشه
بین انتی و آنومالی
هفته ۱۸ به بعد
یه جور آزمایش ژنتیکیه برای تشخیص سندروم های جنین

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نون خامه‌ای🧸 مامان نون خامه‌ای🧸 هفته بیستم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد