۷ پاسخ

یه آزمایش خون مربوط به مشکلات ژنتیکی جنین که خیلی پیشرفته و خیلی گرونه و برای همه اجباری نیست اگر دوست داشته باشین انجام میدین یا اگه عدد ان تی بالا باشه دکتر برای اطمینان خاطر آزمایش سلفری تجویز می‌کنه

من هم سونو ان تی عددش عالی بود هم ازمایشم خوب بود دکتر گفت بخاطر سنت اختیارش میدم خودت انجام بدی وگرنه از دید من هیچ مشکلی نداری و فقط به عنوان دکتر وظیفه دارم به ۳۵ سال بالا توصیه کنم

واجب نیست منم نرفتم اگه مشکل ژنتیکی باشه بجای انتی میرن یا اگه انتی ریسک داشته باشه باید سلفری بدی

همه انجام نمیدن
اگه پزشک از روی غربالگری ها شک داشته باشه به سلامت جنین میفرسته ازمایش سلفری که یه آزمایش خون ساده هست و هیچ خطری برای مادر و‌جنین نداره فقط هزینه ی بالایی داره و بیمه معمولا قبول نمیکنه پرداختش کنه

کسی که مشکل تو ان تی داشته باشه میده

سلفری برا اوناییکه عدد ان تی شون یکم بالا یا لب مرزه
اگه برا شما اوکیه نیاز به سلفری نیست

عزیزم انتی میری اول سونو یا ازمایش؟

سوال های مرتبط

مامان آیلار مامان آیلار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری