تا جایی که میدونم یه آزمایش خیلی دقیق تری هس
زیر ۳۵ سال دل به خواهی هستش
به جای غربالگری اول نوشته میشه دقتش بالاتره اگه فامیل باشید با همسرت یا بالای ۳۰ سال بهتره انجامش بدی خیالت راحت بشه
سلفری یه ازمایش ژنتیکه اکثرا برای مامانای سی سال ب بالاس
سلفری یه ازمایش ژنتیکه ک از خون مادر میگیرن و تا 90درصد درسته
من سلفریم های ریسکه تو رو خدا بگید چی میشه
آزمایش خون هست که دی آن ای بچه رو چک میکنن که آیا مشکل کروموزومی داره یا خیر که جنسیت رو هم میزنه
مامان های تهرانی
سلفری رفتین ؟هزینش چقدر ؟ جوابش چند روزه میاد؟
هزینه سلفری چقدره
بعد انتی و ازمایش دکتر گفت نیاز نیست ولی خودم ازش خواستم که سلفری رو برام بنویسه.
جنسیت هم مشخص میشه تو سلفری
اگه عدد انتی بالا تر از ۲ باشه و اگه سابقه ژنتیکی مربوط به بیماری ژنتیکی توی خانواده باشه
اگه با همسرت فامیل باشی
سلفری درخواست میدن
آزمایش خونه نتیجه هم معمپلا دو هفته ای میاد اطمینانشم ۹۵ درصده
اگه تو آزمایش انتی یه موردی ببینن یا دو قلو باردار باشی یا ین بالای سی و پنج سال سلفری نیاز هست
سلفری آزمایش ژنتیکه که از خون مادر کوروموزوم های جنین رو جدا می کنن و مستقیم روی اون آزمایش می کنن
اونایی ک ریسک ژنتیک داشته باشن برا همه واجب نیست
یا کسایی که ازمایش یا سونوهاشون مشکل داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.