دکتر برای من سلفری نگفته سلفری چیه؟

۱۵ پاسخ

تا جایی که می‌دونم یه آزمایش خیلی دقیق تری هس

زیر ۳۵ سال دل به خواهی هستش

به جای غربالگری اول نوشته میشه دقتش بالاتره اگه فامیل باشید با همسرت یا بالای ۳۰ سال بهتره انجامش بدی خیالت راحت بشه

سلفری یه ازمایش ژنتیکه اکثرا برای مامانای سی سال ب بالاس

سلفری یه ازمایش ژنتیکه ک از خون مادر میگیرن و تا 90درصد درسته

من سلفریم های ریسکه تو رو خدا بگید چی میشه

آزمایش خون هست که دی آن ای بچه رو چک میکنن که آیا مشکل کروموزومی داره یا خیر که جنسیت رو هم میزنه

مامان های تهرانی
سلفری رفتین ؟هزینش چقدر ؟ جوابش چند روزه میاد؟

هزینه سلفری چقدره

بعد انتی و ازمایش دکتر گفت نیاز نیست ولی خودم ازش خواستم که سلفری رو برام بنویسه.

جنسیت هم مشخص میشه تو سلفری

اگه عدد انتی بالا تر از ۲ باشه و اگه سابقه ژنتیکی مربوط به بیماری ژنتیکی توی خانواده باشه
اگه با همسرت فامیل باشی
سلفری درخواست میدن
آزمایش خونه نتیجه هم معمپلا دو هفته ای میاد اطمینانشم ۹۵ درصده

اگه تو آزمایش انتی یه موردی ببینن یا دو قلو باردار باشی یا ین بالای سی و پنج سال سلفری نیاز هست
سلفری آزمایش ژنتیکه که از خون مادر کوروموزوم های جنین رو جدا می کنن و مستقیم روی اون آزمایش می کنن

اونایی ک ریسک ژنتیک داشته باشن برا همه واجب نیست

یا کسایی که ازمایش یا سونوهاشون مشکل داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرهان و آنیا مامان آرهان و آنیا هفته بیستم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری