۳ پاسخ

اب جوشیده سرد شده رو میریزم تو پیاله اش و بهش سرلاک میریزم و میذارم یکم بمونه تا خودشو بگیره
اگه زیاد ابکی بود باز اضافه میکنم سفت بود باز از اون ابجوش سرد شده میریزم
بعد یکی دوبار اندازه دستت میاد
فعلا به یک پیمانه فرنی 3 یا 4 پیمانه اب بریز کم بود بازم بریزی

من از قاشق شیرخشک استفاده میکنم و راحت تره

روش نوشته من ۵-۶تا قاشق اب میریزم بت همون قاشق ۱دونه پودر سرلاک ...هم میزنم ۳دقیقه صبر میدی اماده میشه

من با شیر درست می کنم ۶۰تا شیر ۳ پیمانه سرلاک می ریزم

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی