موقع زایمانتون اپیدورال میگیرین؟؟🥲من خیلی میترسم از اپیدورال تجربه داشتین؟

۱۳ پاسخ

تنها چیزی که الان به زایمان فک میکنم یکم خیالمو راحت میکنه اپیدوراله 😂😬

من همونجا که امپولع پخش شد تو پشتم هنوز که هنوزه ستون فقراتم درد می‌کنه انگار دارن دوباره میزنن بنظر من نزنین من که با اون زایمانم واقعا راحت بود ولی بعدش برا بعضی ها عوارض داره ریسک نکنین من که فلج میشم یکم میشینم

بعلهههههه بدون شک میگیرم

من سه روز پیش زدم واقعا کاملا بی درد شدم ولی انقباض های رحمی صفر شد دهانه رحمم دیگه پیشرفت نمی‌کرد ولی واقعا موثره برای زایمان ،الانم رد امپولش برام خیلی دردناکه

من فردا میخام بزنم میگم تجربه هامو

۱۱ سال پیش سر دخترم برای من زدن یه ۲ ساعتی خوابم برده بود وقتی بیدار شودم انگار چاقو میزدن توی کمرم و بعد نیم ساعت بچه ام ب دنیا اومد ...کمک کرد برای درد ولی الان والان یه زره سرپا هستم کمر درد دارم

گلم من چهار سال پیش زدم دوتا هم زدم فوق‌العاده بود سر این دخترم هم بدون شک میزنم خدایی درد کم کرد

من گرفتم خیلی درد داره و من ریسک کردم دهانه رحمم ۷سانت باز بود برام اومد دکتر بیهوشی زد خیلی درد داشتم نباید تکون بخوری وگرنه نخاع ات آسیب میبینه بعد به پشت میخوابوننت تا بیحسی پخش بشه تو بدنت تا دوساعت بیحسه بدنت

اپیدورال تو زایمان طبیعی بکار می‌برند که اختیاری باعث کاهش درد میشه ولی باز متوجه درد میشی اون آمپول و بزنی هیچ فرقی با آمپولی که برای سزارین استفاده میشه ندارع انگار دوتا زایمان و همزمان انجام دادی به نظر من اصلا استفاده نکن اول و آخر اون درد هست بعداً جاش اذیت می‌کنه یکی می‌گفت من وقتی زدم انگار که سِر افتاده باشی به جا حالت گیجی داره منم نمیخوام سر زایمان بزنم

چی هست

نه نمیگریم

اگه میخوام عمل کنم چون مثل عمله بیحسیه

نه نمیگیرم

سوال های مرتبط

مامان 💙🌠Shahan👑🧿 مامان 💙🌠Shahan👑🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه برف❄️🌱 مامان دونه برف❄️🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار 🥹🩵🧿 مامان دیار 🥹🩵🧿 روزهای ابتدایی تولد