تجربه استفاده از اپیدورال رو داشتید ؟🥺🥲
تاثیری داره ؟

۴ پاسخ

بیمارستانمم دولتی بود کلا شد 1 تومن شد بیمه تامین داشتیم.
کجا میخای بری زایمان؟

سلام عزیزم.
من زایمان اپیدورال داشتم. تا 2مرحله تزریق کردن. مثل سزارینه به نخاع میزنن
تا 7 سانت هم اوکی بودم نفهمیدم چیزی.
ولی بعدش موقع زایمان اثری نداره دیگه اون زورو یا اون درد مرحله اخرو باید بکشی.
ولی بعدش آخ آخ تا 10 روز نمیتونستم مثل ادم راه برم.
کمر درد وحشتناک داشتم. خیلی بدددددد. نمیتونستم بشینم، تمام رگای پاهام و کمرم درد میکردن.
الانم که الانه کمر دردو دارم ولی کمتر.

بنظر من دردو تحمل کنی خیلییییییی بهتراز اپیدوراله.

من از بیمارستان خصوصی پرسیدم ۱۰ تومن.بیمه هم بهش تعلق نمیگیره

من داشتم خیلی برای من خوب بود

سوال های مرتبط