خانوم ها امپول اپیدورال خوبه بزنم تجربه داشتین ؟؟

۶ پاسخ

بگو دکترت برات بنویسه بیمارستان رفتی بزن
کجا میخای بری؟

اره خوبه بزن

برای چی هست؟؟

تجربش رو نداشتم انشاالله موقع زایمانم میخوام بزنم تعریفشو زیاد شنیدم

هزینش چقده گلم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان 💙🌠Shahan👑🧿 مامان 💙🌠Shahan👑🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 ۲ ماهگی
مامان آینور✨ مامان آینور✨ ۲ ماهگی