سلاام مامانا پاهام ورم کرده دلیلش چیه طبیعیه
خیلی نگران شدم

۶ پاسخ

من به دکترم گفتم پاهام داره باد می‌کنه گفت تا وقتی فشارت پایینه طبیعیه بخاطر بارداریه
وزن بالا می‌ره حجم خون تو بدن زیاد میشه سعی کن آویزون نکنی زیاد نمک هم نخوری کمتر باد می‌کنی

من از وقتی وارد ماه نهم شدم پاهام ورم کرده دکترمم ازمایش برام نوشت ولی چیزی خداروشکر نبود بهم گفت بخاطر سنگینی وزنت میاد فشار به پاهات ورم میکنه

یه ازمایش دفع پروتئین بده

دوطرفه هست یا یه طرفه؟
یدفعه ایجاد شده یا به مرور اینطوری شده؟


برید چک کنید خیالتون راحت میشه

اگه متعادله بله اما ورم خیلی شدید پیگیری کن فشارتو هم چک کن

عزیزم احتمالا نمک اینا زیاد میخوری؟

سوال های مرتبط

مامان مهـــــــوا✨❤️ مامان مهـــــــوا✨❤️ ۷ ماهگی
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری