استخون بیکینی و واژنم درد میکنه تا رون پام طبیعیه؟؟

۵ پاسخ

من موقع خواب دردش خیلی بیشتر میشه😭😭

طبیعی چیه خواهر از هفته ۱۸ درد استخون واژن دارم تا الان ک کمم نشده 😭نمیتونم تحون بخورم راه برم بخوابم گریم میگیره

وااای منم همینجوری شدم دو روزه نمیتونم حتی پامو روی اونیکی پام بندازم از شدت درد 🥲

منم درد داشتم زیرشکمم میزد ب استخون واژنم امروز پیش دکترم بودم شیاف داد

همچنین😩 تا جایی که با استراحت بهتر بشه و قابل تحمل باشه اره طبیعیه
لگن داره باز میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
nafas nafas قصد بارداری