۲ پاسخ

اوخ منم همینجور بودم چنان استخون رونم درد میگرفت که نگووووو دکتر گفت بخاطر رشد وبالا اومدن بچه هست🙃

معمولا این دردا طبیعیه بخاطر بزرگ تر شدن بچه
ولی بازم ممکنه به سرویکس و اینا ربط داشته باشه
اگه خیلی شدید شد به دکترت بگو حتما

سوال های مرتبط

مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌وپنجم بارداری