پودر سنجد از عطاری بخرم؟

۳ پاسخ

برای اسهال کپسول یوموگی آب رو آتیشه

آره هم برای اسهال خیلی خوبه.
سوال دوم آره از عطاری

سنجد بگیر بده عطاری اسیاب کنه.ولی کپسول یوموگی عالیه موافقم باهاش

سوال های مرتبط

مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی