قرص یوموگی برا اسهال خیلی خوبه من تابچم اسهال میگیره یکی از کپسول هارومیریزم رو ی قاشق ماست وتامیخوره خوب میشه
ارد بلوط اگه داری بریز توماست عالیییی
موز خیار شور کته ماست سیب زمینی ابپز بده
خیلی خوبه.ولی اسهال بهتره درمان بشه کلا نه اینکه فقط قطع بشه
اره خوبه ولی دوغ خیلی بهتره
اره خوبه
موز و کته خوبه برای اسهال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.