کسی بودده با دستگاه برا زردی و شیر مادر نتیجه ببینه

تصویر
۲۶ پاسخ

پسر منم بستری شد با زردی ۱۷تو چهل روزگی

بله عزیزم عالیه این دستگاه

ای جان جوجه کوچولو😍😍یاد اون روزا افتادم.. روز دوم بچم بستری شد
زردیش۱۷ بود
دکتر گفت شیرخشک بده که ادرارش بیشتر بشه و زودتر از بدنش بره بیرون
سه روز بیمارستان بودیم و خوب شد

با دکتر مشورت کن اگه اجازه داد قطره بیلی ناستر یا نئو ناستر بده

زردی پسر من 21 بود تو سه روزگیش دو شب بیمارستان تو دستکاه بود زردیش اومد رو 11 مرخص کردن یک شبم تو خونه تو دستگاه بود رسید به 7.
تو اون چند روز خیلی از دستش خون گرفتن، جیگرم کباب شد براش 😓😓
نگران نباش خوب میشه

آره بابا شیر مادر و شیر خشک بده زود زود دفع کنه زردیش میره

اره گلم منم پسر دوهفته بستری شد

پس من اینجور بود
شیرخودمو تندب تندمیدادم
و زیردستگاه توخونه تا ی هفته
اکی شد

ببين فقط شير خودتو نده شير خشك بده سريع خوب ميشه بعد كه زرديش خوب شد شيرخودتو بده من تو ٢روز اوكي شد پسرم با اينكه زردي ١٨داشت تو خونه دستگاه بردم
چون اوايل شير اغوز داره و كلا شير چربه خيلي اصلا برا زردي خوب نيست شير خشك عاليهههه

اره ولی پسر من تا ۶۵ روز زردی داشت آخرش شیر خودمو یک هفته قطع کردم و شیرخشک دادم تا خوب شد من مشکل از شیر خودم بود خوب نمیشد بچه

شیر زیاد بهش بده ،من هم دخترم هم پسرم زردیشون خوب معلوم بود چشم و صورت زردی داشتن واسه دخترم نه آزمایش دادم نه دستگاه واسه پسرم دستگاه آوردم خونه اما چیزی کە زود خوبشون کرد آب انار بود به هر دوتاشون دادم آب انار عفونت را از بین میبرد با قطره چکار یک دونه دادم کم کم بهش بده میخورە و زردی رو پایین میاره

اره ثمین 3روز بستری بود

بمن گفتن زردی اش شاید بخاطر عفونت من ۸روزه بود هم ختنه اش کردم

پسر منم تا دو ماه زردی داشت دستگاه آوردم خونه تاثیری نکرد باز بردم بیمارستان ۳روز بیمارستان بود کنار شیر خودم شیر خشک هم دادم و خودمم سردی میخوردم
بعدش بهم ی قرص دادن ک روزی ۱چهارم بدم....
خداروشکر بعدش دیگ خوب شد بهم گفتن اگ این زردی یکدفعه بیاد پایین خطرناکه باید کم کم بیاد پایین دیگ خیالم کم کم راحت شد

والا من خاستم دستگاه بیارم خونه ک .اون طول میکشه ک بیاره پایین...بردم متخصص اطفال بهش دوتا قرص خیلی قوی داد ک نصف با شیر قاطی کردم دادم...ینی پسرم چنااااان زررد بودا سر یه هفته کامل خوب شدش

لطفا تا چندروز قطره رو ادامه بده حتی اکه زردی رفع شد دوزشو کم کن بازم بده
من تا ۲۰‌روز دادم
چون ممکنه برگرده

بله پسر من خداروشکر دوشب تو دستگاه تو خونه و بعد اون قطره بیلی ناستر

وای بمیرم یاددخترخودم افتادم طفلی خشکی بدنم داشت سوراخ سوراخش کردن بچمو🥲
۴۸ساعت دخترمن موند بعداون مرخصش کردن خوبشد

پسر منم تو جنگ به دنیا اومد زردی داشت من چنان خودمو باخته بودم که نگو اما دوشب دستگاه اوردیم خونه و شیردهی زود به زود خداروشکر رفع شد.
میگذره خوب مبشه خیالت راحت

پسر من۳ روز دستگاه بود

خيلى سخته استرس ميگيره اون لحظه مادر ما همه دركت ميكنيم ولى زردى واسه بچه طبيعيه
بهش مرتب شير بده خودت خنكى بخور اين مرحله هم تموم ميشه بايد جون داشته باشى شير بدى خودتو خسته نكن

پسر من ۴۰روز زردی داشت زردیش۱۶بود انقد دستگاه گرفتیم یارو پولدار شد 😅

اره من با شیر خودمو دستگاه تو خونه . چرا اینقدر خودتو باختی ۹۹ درصد پسرا زردی دارن و خوب میشن . پاشو به خودت برس شیر داشته باشی

من هم شیرخشک دادم هم شیر خودم هم زیاد دادم هم مرتب دوساعتی

من دخترم زردیش ۱۸بود ی شب بستری شد بیمارستان
چون مرتب ۲ساعت یبار بهش شیر دادم زود اومد پایین رو۸ اومد مرخص کردن فرداش.

بله من توتاپیک هامم هست اگ ببینی

سوال های مرتبط

مامان زهرا و تودلی🐣 مامان زهرا و تودلی🐣 هفته یازدهم بارداری