۱۳ پاسخ

دوقلو طبیعی باردارشدی

منم خستم

عزیزم دوتا بچه دیگت چند سالش

واااای روزگار من یکی دو سال دیگه مثل شما میشه، یه پسر ۴/۵ ساله دارم و الانم دوقلو باردارم. خدا بهمون صبر بده.

من دلم فقط یه مرگ راحت میخواد

من ولی شکر خدا سرحالم البته تو سن بچه های شما مامانم بود پیشم تا چهار ماهگی

خیلی سخته منم واقعا دیوونه شدم دلم میخاد اونقدر انرژی داشته باشم ک اصلا عصبانی نشم و همش باهاشون بازی کنم ولی بعضی وقتا واقعا کم میارم

خیلی سخته 🥺🥺

🖐️😮‍💨😮‍💨🙁

منی ک سه تا پسر بیحد شلوغ دارم دوقلوها روزب روز شلوغترمیشن جدیدا پوشکو بازمیکنن میندازن اینور دسشویم نمیرن

منم روز به روز داره سخت‌تر میشه، اعصابم خورد میشه باهاشون بدرفتاری میکنم ، بعدش ناراحت میشم، دیوونه شدم رفت

دوقلوها و یک پسر دارم خیلی خسته ام 😭
پریودم شدم دیشب که در حال مرگ بودم یعنی اگر شوهرم نمیرسید خونه خودم و بچه ها هلاک شده بودیم

خسته ترینم بدنم خالی کرده کلا فقط از خدا میخوام بهم توان بده دوقلو خیلی شیرینه ولی واقعا سخته

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۰ ماهگی