نه نگرفتم
نه هنوز امادگیشو ندارم
خطا داره هنو ۲۰ روزه پی پی رو میگه جیش رو نه اصن ی وقتایی نمیره جیش کنه
بله عزیزم
بله عزیزم یکماهه گرفتم
من ۲ سال و۱ ماهگی گرفتم
من نتونستم همکاری نمیکنه
سلام خیر، بعد ۲.۵ سالگی امتحان میکنم.
منم نگرفتمش هنوز چون تو دستشویی نمیاد
منم خواستم دو سال سه ماهگی بگیرم آمادگی نداشت می گفت جیش دارما ولی خطا داشت
پوشکش کردم الان دو هفتس از پوشک گرفتم اصلا شیش نکرده
شاید بازی گوشی کردنی دو سه قطره جیش می کنه شلوار اونم چی بشه
ولی دوبار شبا هندونه خوردنی جیش کرده
در کلا اذیت نشدم
من ۱سالو ۱۰ ماه گرفتم
من دو ماهه از پوشک گرفتمش
اره گرفتم
نه هنوز امادگیش رو نداره
دارم میگیرم روز چهارم و پاره و پوره🥴😵💫
من دخترم پوشک در میاره میگه جیش یا پی پی بعد یه وقتایی تا قبل اینکه ببرمش سریع میزنه یا اگر خودم بهش بگم بیا بریم جیش کنی حتما باید بهش اب بزنم تا جیش کنه یعنی لج میکنه بهم اب بزن
انگار دلهره دارم هر ده دیقه بهش میگم مامان جیش داری؟ یک روز از پوشک میگیرم ده روز پوشک می بندمش وسواسیتم بهم اجازه نمیده همش یه حسی بهم میگه بزار تا خودش کامل یاد بگیره بعد
آره عزیزم منم گرفتم
نه
چون هنوز شیشه میخوره شبا فقط پوشاک میشه
دیگه روزا و جایی ک میریم و اینا نه
نه
نمیگه بهم ولی باهام همکاری می کنه
بله گرفتم یه ماهه
ن زوده هنو
نه عزیزم هنوز نگرفتم
ن هنوز
بله عزیزم من گرفتم
نه هنوز
دختر من 2سال 2ماه گرفتم
بله گلم یه هفتس
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.