۵ پاسخ

عزیزم ❤️ کاملا درکتون میکنم
خداقوت بهتون مامان مهربون شما بهترین مامان دنیایی برای دخترت
قدر خودتو بدون و خودتو بابت کلافگی هات سرزنش نکن .. طبیعیه تو حق داری خسته بشی کلافه بشی و گاهی کم بیاری
ولی اینقدر قدرتمندی که باز از نو شروع میکنی و پا میشی .. به خودت افتخار کن

منم همینم😭 ربات که نیستیم آدمیم کم میاریم☹️

عزیزم به خودت سخت نگیر همه ی ما اینجور هستیم بالاخره ماهم آدمیم کم میاریم این نخوابیدن ها کارای خونه کارای بچه ،از دست دادن استقلال قبل بچه .روابط عاطفی با همسر به مشکل برمیخوره این جور چیزا آدمو داغون میکنه ولی نگران نباش یکم که بگذره ما هم به روزای اوج خودمون برمیگردیم💪🏻 تحمل و صبر داشته باش اصلا به این فک نکن مامان خوبی نیستم؟ودت رو سرزنش نکن قطعا بهترینی بدترین مامان دنیا هم باشی تو چشم کوچولوت بهترینی که حتی با بوی تنت هم آروم میشه🥰🫶🏻

منم خستم دیه خیلی همش عصبیم وقت کم میارم دوتا بچه کوچیک دارم نمیتونم به هر دو برسم خودمم حال خوبی ندارم فقط می‌خوام بگذره زود برسه روزی راحت شم 😩یه دختر دو ماهه دارم و یکی دوسال و شش ماه که از وقتی هم کوچولو بدنیا اومده این خیلی اذیتم میکنه همش لج می‌کنه گریه میکنه اصلا نمیتونم ب هر دو برسم دلم میخواد یه روز راحت شم ولی نمیشه

چقدر حزف دل من بود

سوال های مرتبط