۹ پاسخ

مگه چشه دختر ککه تب کرده

پسر منم الان دو شبه تب داره بدون هیچ علائمی

دکتر دخترم داد در صورتی که پروفن لستا و شیاف اتسسا نیاره پایین واقعا عالی

ببببین نصف شیاف دیفلوفناک ۵۰ ببززار سرریع تببو میشکنه

پیاز حلقه کن بذار کف پاش،آب ولرم داخلش یکم سرکه بریز با یه پارچه نمدار کن بکش روی پیشونی و رون وشکمش بعدم بذارش روی پیشونیش،پاراکید اگر داری بده بهش،لباس نخی وخنک تنش کم مثل زیر پوش وشرتک،پتو روش ننداز

ببر اورژانس خیلی تبش

پیاز حلقه کن بزارکف پاش

ببین تو سرشه

سریع برو دکتر
خدای نکرده تشنج نکنه

سوال های مرتبط