بچه هاتون چجوری اب میدید بخوره
من تو لیوان میدم

۵ پاسخ

من یه شیشه شیز گذاشتم کنار براش توش اب جوشیده زیختم میدم بهش ...بعضی وقتام با لیوان کوچولو

با لیوان گاهیم با سرنگ

من شیشه واقعیت با لیوان بلد نیسم بقول شما با لیوان بدم ک یا بگیع

بهترین روش با لیوانه عزیزم مثل بزرگترا
کار درستی میکنی
چون برای سلامت دندونشم بهتره

قطر چکون با لیوان کل لباسش خیس میشع

سوال های مرتبط