درمان رفلاکس نوازد چیست

۷ پاسخ

زمان

اگر زیاد باید دارو بخوره

کیدیزول هم خوبه

رفلاکس خصوصا ماه های اول طبیعیه، معده بچه تازه داره تغذیه دریافت میکنه.

دکتر به من گفت هر سه ساعت نیم 4 درجه بهش شیر بده زودتر و تند تند بهش شیر نده رفلاکسش خوب میشه

صبر و تحمل

سوال منم ھس بچم چن بار داشت خفہ میشد از بینیش استفراغ کرد

سوال های مرتبط

مامان سارینا مامان سارینا ۱۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ ۶ ماهگی
مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 ۱۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۸ ماهگی