زمان
اگر زیاد باید دارو بخوره
کیدیزول هم خوبه
رفلاکس خصوصا ماه های اول طبیعیه، معده بچه تازه داره تغذیه دریافت میکنه.
دکتر به من گفت هر سه ساعت نیم 4 درجه بهش شیر بده زودتر و تند تند بهش شیر نده رفلاکسش خوب میشه
صبر و تحمل
سوال منم ھس بچم چن بار داشت خفہ میشد از بینیش استفراغ کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.