پماد چشمی برای زیر گلو بچه که له میشه خوبه؟

۵ پاسخ

کالاندولا بزن

اصلا هیچی نزن
برا پسر منم بود اوایل پماد سوختگی مامابیبی میزدم خوب میشد سریع. اکثرا هم‌ با آب ولرم و پنبه تمیزش میکردم
بعد دیگه پسرمو یروز درمیون میبریم حموم اصلا قرمز نمیشه

سودو کرم امتحان کن

گردنش خیلی کوچیکه اصلا هوا نمیزنه زیر گلوش بخاطر همین اصلا خوب نمیشه خیلی زیر گلوش قرمز شده اینقد پماد کرم هم امتحان کردم دیگه نمی‌دونم چی بزنم

کالاندولا اب روی اتیشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو 🥰 مامان آیهان کوچولو 🥰 ۱۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۷ ماهگی
مامان دوقلو ها🤲🏻 مامان دوقلو ها🤲🏻 ۶ ماهگی