شیرخشک درست کنیم تا چقدر وقت میشه ب بچه داد؟

۸ پاسخ

کم درست کن نذاری بمونه بهتره چون باید رو ب ولرم بهش بدی روش نوشته ی ساعت اما بنظر من ی ساعت ک بمونه سرد میشه بچه دل درد میشه
من همیشه واس پسرم کم درست میکردم اگ میخورد ک هیچ نمیخورد همون دیقش میریختم چون ارزش نداره ک نگهدارم ی ساعت دیگ همونو بدم بچم دل درد بشه

یکی دوساعت . بعد بزار تو یه ظرف آب جوش ولرم باشه بخوره سرد نباشه خیلی

هوا گرم نباشه یکساعت ونیم حدودا

۱ ساعت بعدش خرابه بوش عوض میشه

حداکثر یکونیم ساعت

والا من شب درست میکردم مثلا ساعت ۱۲ تا ۶ صبح می‌خورد البته پسرمم بزرگ تر بود این سنی سن نوزاد شما شیر خودم رو میدادم

رو شیشه توشته یک ساعت

دوساعت

سوال های مرتبط