کم درست کن نذاری بمونه بهتره چون باید رو ب ولرم بهش بدی روش نوشته ی ساعت اما بنظر من ی ساعت ک بمونه سرد میشه بچه دل درد میشه
من همیشه واس پسرم کم درست میکردم اگ میخورد ک هیچ نمیخورد همون دیقش میریختم چون ارزش نداره ک نگهدارم ی ساعت دیگ همونو بدم بچم دل درد بشه
یکی دوساعت . بعد بزار تو یه ظرف آب جوش ولرم باشه بخوره سرد نباشه خیلی
هوا گرم نباشه یکساعت ونیم حدودا
۱ ساعت بعدش خرابه بوش عوض میشه
حداکثر یکونیم ساعت
والا من شب درست میکردم مثلا ساعت ۱۲ تا ۶ صبح میخورد البته پسرمم بزرگ تر بود این سنی سن نوزاد شما شیر خودم رو میدادم
رو شیشه توشته یک ساعت
دوساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.