۸ پاسخ

تو تاپیکام ماساژ هست اونو سرچ کن انجام بده برای کولیک و نفخ خوبه

بادمعده زیادداره

کولیکه

منم گرمیچر دادم

یا تو بغلت مثل گهواره راه ببر تکون بده با صدای سشوار

کولیک داره، قطره پدی لاکت خوبه
تو ماه اول من بیبی کر و پروبیبی پویا میدادم
خیلی خوب بود
بعدش دکتر پدی لاکت داد

آخی دلدرده
دمر کن رو دستت ماساژ بده پشتشو
صدای سشوار بزار پاتم تکون بده

دلدرده

سوال های مرتبط