۷ پاسخ

من پسرم تا دیروقت خوابه چیکارکنم هرکارکردم بیدارنشد

چکاپ سالانه لازمه بالاخره

من هودم گفتم دکتر نوشت اگه آزمایش بدی بهتره دیگه مشخص میشه بدنش تو چه وضعیه اگه چیزی کم داره میگه بده اگه نداره هم که دارو چیزی نمیدی

دو سالگی چکاپ داره عزیزم، باید ببری ازمایش دکتر ببینه لازمه بازم آهن و ویتامین و ادامه بدی و.....

من ۲سالگی نبردم ۱سال و۳ ماهگی بردم خوب بود

اره چکاب دارن.منم هنوز نبردم

من تازگی بردم چون قد و وزنش بشدت پایین

سوال های مرتبط

مامان هانا🥺😍 مامان هانا🥺😍 ۲ سالگی