وای آره منم جدی چرا
منممممم،خیلی سن بدیه خیلی شیطون شدن عجیبه انگار تازه زاییدم انقدر افسردم
چون بچه دو سالگیش جون خور میشه گیر گیر
والا حق داری از تولد دو سالگی ب اینور این بچه دمار از روزگارمون دراورده😂 از گریه و لجبازی و...
منم همینم البته از بارداری تا الان روم مونده
والا منم مث تو شدم
منم تازه شروع کردم افسردگیمو همش داره دعوام میشه باشوهرم بابچم اصلا کنترل اعصاب نمونده برام
فقط کاش بگن از ۲ تا چند لجبازی هست
الله اکبر فک میکردم فق منم ک اینطوریم🫠🥲
اخ اسم افسردگی نیار حالم بد میشه من کشیدم خیلی بده البته باعثش مادرشوهر و خواهرشوره عزیزه که قبل از من اومدن تو خونم نشستن تا ۱۵ روز نرفتن
منم تازه افسرده شدم ولی بخاطر اینکه قبلش وقت نداشتم افسرده شم😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.