۵ پاسخ

ما بارهنگ برا سرفه زدن استفاده میکنیم

من ب دخترم میدادم خیلی تپل میکرد وقتیم میخورد شکمشم خوب کار میکرد و اشتهاش باز میشد

نه برای بچه مناسب نیست اتفاقا لاغر هم میکنه

نادرشوهر من بارهنگ میخوره ک یبوستش برطرف شه
به بچه همینطور ندی

بهداشت بردی گفته رو نموداره؟ اگه رو نمودارشه تپل شه ک چی....؟بار ازخانوما جواب میدن نمیدونم ولی بنظرمن بچه ۵ ماهه بارهنگ براچی بدی بچسبه تو روده

سوال های مرتبط

مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۸ ماهگی
مامان دنیز


دنیز❤️ مامان دنیز دنیز❤️ ۱ سالگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱ سالگی