۶ پاسخ

ععع من فک کردم فقط دختر من این مدلیه وخواب نداره، یک ساعت خوابوندنش طول میکشه تا میزارم در عرض ۳دقیقه نشده بیدار میشه 😩
چندبار باید تکرار کنم همین روال رو تا خواب سنگینش بشه و بخوابه

منم داغونم 🫠

ببین مغزززززم رد داده دیگه هی میخوابونمش یه ربع نمیشه با گریه پامیشه هم جاش تمیزه هم شیرخورده دوس دارم گریه کنم بخدا چندشبه یه ساعتم نخوابیدم

من نمیدونم 10و نیم بود 11 بود بیدارم تازه خوابیده
اونم میترسم بزارمش زمین باز بیدار بشه

منم اینجوری شدم مواظب باش زیاد شیر ندی رفلاکس میگیره
برای من الان کرفته

وای الهی
فکر کنم چند ماه اول همینه
وای من که به این فکر میکنم که بچه‌دومم انشالله به دنیا بیاد باید بیدار بشم یا کم‌ خوابی بکشم دیوونه میشم
تازه پسر اولمم خوابش خراب میشه

سوال های مرتبط