۲ پاسخ

دختر من از بدو تولد دفعش ابکیه.دکتر هم گفت طبیعیه. اگه در روز بالای۸بار دفع باشه اسهال هست

اره عزیزم شاید حساسیت داره ۳ روز باید امتحان کنی فقط حریره رو علائمو ببینی چیه دگ

سوال های مرتبط