۱۲ پاسخ

مبارکت باشه
علائمت چیه
ترشح هم داری عزیزم؟

اره عزیزم واسه منم دعا کن سه روز تاخیرم

بفرمایید این مثبته یا منفی🥹🥺

تصویر

بزن دیگه

ب ماهم خبربده انشالله ک مثبتی

انسالله ک امام حسین به هدیه قشنگ بهت بده عززم

بلههه

نیلا چی شد؟

اره بزن عزیزم ان شاءالله خوش خبر باشی😍❤

ارهدبزن جوابشو بزار

منم ۴روزم زدم الان منفی امد ان شالله برای شما مثبت باشه

اره بزن انشالله خیره

سوال های مرتبط

asma asma قصد بارداری
مامان ایلیا❤ مامان ایلیا❤ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملی❤🤗 مامان دخملی❤🤗 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لنا مامان لنا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیر مهدی 🍊 مامان امیر مهدی 🍊 هفته بیست‌وسوم بارداری