۷ پاسخ

عزیزم دیگه ازین به بعد ماه درد و داری استرس به خودت نده اگر دردات شدید شدن خیلی یا حرکات بچه کم شد برو زایشگاه nst بده

بچه هر روزیه داستانی داره بسپارش به خدا

سلام من که زیاد اینجوری میشم فک کنم طبیعیه

درد زایمان منظم میگیره و ول میکنه

کارهر روزمنه چیزی نیست

منم مثل خودتم درد پریودی دارم یه هفتست بچمم قشنگ تکون میخوره فک‌کنم عادی باشه اگه درد منظم داشتی برو بیمارستان

صبونه بخور
بعد برو زایشگاه یه نوار قلب جنین بگیر

سوال های مرتبط