۳ پاسخ

ما که میریم سیداشهدا نزدیک خونمونه ،جمعس نه و نیم صبح شروع میشه

تو کانال ملایر دیدم نوشته تو رجایی سیدالشهدا

لباس هم خیابون زندان داره

فکر کنم مصلی بگیرنند پارسال من رفتم ادنجا بود ساعت ۹ونیم مراسم شروع سد اگه بازم خبر جدیدی دیدم بهت مبگم

سوال های مرتبط

مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی