۱۶ پاسخ

غذای تبرکی هیئت 😋😋😋
عدس پلو با گوشت🥰

کوکوسبزی

من ناهار تنهام ی چیزی خودم میخورم ...موندم برا شام چی بزارم🙄

سوسیس تخم مرغ 😁

و من قطعا آش رشته😉

کوکو سیب زمینی با گوجه و خیارشور و فلفل

استمبلی نخودفرنگی

من سوپ میخوام بزارم شوعرم سرما خورده

دستور بده 😆

چلوگوشت

من هوس نخود پلو کردم. میخام بزارم

من قورمه سبزی بار گذاشتم

خونه مامانمم آبگوشت گذاشته

ته چین مرغ

ما کارانی

من آبگوشت

سوال های مرتبط