۴روز ب موعدم تست بزنم یا نزنم؟؟

۱۳ پاسخ

منم سه چهار روز مونده30خرداد موعدمه

نزن

بزن باردار باشی نشون میده

اگه علائم داری بزن

آره بزن

زوده

من 3روز به موعد زدم و خداروشکر نشون داد

نه عزیزم زوده

نه صبر کن

من فردا موعودمه الان یه کوچلو لکه دیدم

نه عزیزم الان زوده بعد پنج روز تاخیر بزن

اره بزن

هنوز زوده

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا مامان لنا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسری🐣🩵 مامان پسری🐣🩵 هفته بیست‌وششم بارداری