۷ پاسخ

من سه روز بعد سرکلاژ رفتم سونو انومالی
خودش سونو کرد گفت برو ۶ هفته دیگه بیا زودتر لازم نیست

تو بیمارستان بعد از سرکلاژ سونو گرفتن دیگه بعد از انومالی هرماه باید برم سونو
البته به من گفت بخاطر سرکلاژ نمی گم برو سونو من چون آب کیسه آبم زیاد شده باید هر ماه برم چک کنم

من دو هفته بعد رفتم پیشش گفتم میخوام سونو انجام بدم سونو واژینال انجام داد . هر ماه میرم پیشش سونو هم میگم میخوام خودش میگه نیازی نیس ولی من میرم

من سه روز بد سرکلاژ رفتم سونو. بعدش گفته یکماه بد دوباره برم

بعد عمل سونوو شدم دو سه هفته بعدش هم سونو شدم

دو سه هفته یبار میرم مطب سونو نگفته برم فعلا

بعد تو بیمارستان یک سونو انجام دادم دو هفته بعدشم گفت بیا مطب

سوال های مرتبط

مامان لیان مامان لیان روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته بیست‌ونهم بارداری