بعد سنو انومالی باید چ سنویی بریم توی هفته های من

۷ پاسخ

من ۱۸ هفته رفتم سونوی آنومالی بعد اون دکتر گفت یه ماه دیگه بیا که میشم ۲۲ هفته به نظرم بهتره که هر ماه بری دکترت که بنویسه سونو اگه خدایی نکرده وزنش کم باشه زود پیش گیری کنی

فعلا سونو نداری

تا ۳۲ سونو وزن

۲۸هفته سونو وزن

۲۸هفته میری داپلر

هیچی

سونو وزن

سوال های مرتبط

مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری