من ۱۸ هفته رفتم سونوی آنومالی بعد اون دکتر گفت یه ماه دیگه بیا که میشم ۲۲ هفته به نظرم بهتره که هر ماه بری دکترت که بنویسه سونو اگه خدایی نکرده وزنش کم باشه زود پیش گیری کنی
فعلا سونو نداری
تا ۳۲ سونو وزن
۲۸هفته سونو وزن
۲۸هفته میری داپلر
هیچی
سونو وزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.