۵ پاسخ

۲۲هفته شاید آنومالی تاخیری بنویسه واست

انومالی ۱۶ بعدش ۲۸ تا ۳۱ وزن بچس

۲۶هفته به بعد آزمایش گلوگز داری ۳۲هفته به بعد هم سونوداری عزیزم

28تا32هفته سونو وزن

بنظرم ۲۷هفته اینا آزمایش قند و بعد اونم سونو وزن بچه ایناس

سوال های مرتبط

مامان لیان مامان لیان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی