سلام عزیزم چندتا دو و نیم زدی اسپارتینا؟
کلا استراحت مطلق فقط برای سرویس پا میشم
من هم سرکلاژ کردم هم پساری گذاشتم
کارای خونه رو انجام نمیدم کلا اومدم خونه مادرشوهرم اکثر وقتا دراز کشم
یکم سر پا وایسم یا کار کنم مثل ظرف شستن سریع میام دراز میکشم غذا و ظرف و جارو و گردگیری انجام نمیدم بیشتر دراز میکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.