مامانای سرکلاژی شما استراحتتون چ جوریه

۴ پاسخ

سلام عزیزم چندتا دو و نیم زدی اسپارتینا؟

کلا استراحت مطلق فقط برای سرویس پا میشم

من هم سرکلاژ کردم هم پساری گذاشتم
کارای خونه رو انجام نمیدم کلا اومدم خونه مادرشوهرم اکثر وقتا دراز کشم

یکم سر پا وایسم یا کار کنم مثل ظرف شستن سریع میام دراز میکشم غذا و ظرف و جارو و گردگیری انجام نمیدم بیشتر دراز میکشم

سوال های مرتبط

مامان امیررضا و آیسام مامان امیررضا و آیسام ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری