هانیز من استفاده کردم از بغل های پاش نم میداد ولی مای بیبی خیلی خوبه خداییش زودم سنگین نمیشه بچه اذیت بشه هانیز دو ساعت نکشیده سنگین میشد نم میداد
هانیز خوبه
هانیز میگن خوبه
مولفیکس فوقالعادهست هیچی دیگه رو قبول ندارم
من هم ببم هم مولفیکس و هم دو سه مارک دیگه گرفتم به نظرم هیچکدوم به مای بیبی نمیرسه ...
منم با پوشک مشکل دارم وقتایی یهو مدفوع سنگین میکنه پس میده به لباسش🫠🫠
چند بار هم جیش کردنی پس داده
مولفیکس هم چسباش خوب نیس
من اول تاحالا مای بی بی میخرم سرپسرمم مای بی بی میخریدم فکرمیکنم ازهمه بهتره
مولفيكس و منم شنيدم پس ميده
هانيز و ماي بي بي هم هست كه ميگن ماي بي بي بهتره
منم مای بی بی سایز 0استفاده میکنم راضیم
مایبیبی عالیه من شوهرم نمیدونست مارکاروتودوران بارداریم همرومایبیبی گرفت ک راضیم سه تاکوکومی هم گرفته اشغاله دخترم تاپیپی کردتاشلوارشودراوردم ب ثانیه ای نم دادگندزدتولباس خودموبچه
هرکی میگ مای بی بی نم میده چون از تنبلی خودش ۶ساعت مای بی بی عوض نمیکنه هر پوشکی۲ساعت یکبار باید عوض بشه
چند شده الان پوشک سایز ۱
هانیزززز
مولفیکس کجاش بده من الان دوماهه دارم مای بی بی کانال داراستفاده میکنم یکبارم پس نداده سر تایم ۲ساعت عوضش کن نزارش روزی یکی
عزیزم بنظرم سایزش بزرگه شماره چند استفاده میکنه مگه وزنش چقدره
ببم بهترینه
من یه دونه فعلامای بی بی گرفتم یه مولفیکس گفتم ببینم کدومش خوبه حساسیت نداره ک بعداازهمون بگیرم
ببم خیلی خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.