۳ پاسخ

من سایز ۲ گرفتم راضیم اما با سایز یکش مشکل داشتم خیلی وقتا باز میکردم بچه نو عوض کنم چسبش کنده شده بود

کلا همشون اینجورین 😑 مولفیکسم همونه

اره خیلی بعضیاش چسباش برعکسه

سوال های مرتبط

مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان دلین👩🏻‍🍼🧸 مامان دلین👩🏻‍🍼🧸 ۱ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی