دوستان پوشک مای بیبی خوبه یا مولفیکس

۱۰ پاسخ

من مای بیبی به نظرم خوبه

من اول مای بی بی استفاده کردم ولی الان مولفیکس ولی مولفیکس بهتره ب نظر من

من مولفیکس استفاده میکنم خوبه اما بنظرم چسبش ضعیفه
مای بیبی بهتره

هردو

هردو خوبه ، من مولفیکس گرفتم و دارم استفاده میکنم راضیم

من از هر دوتاش استفاده کردم بچه هام حساسیت نشون ندادن

مای بیبی خیلی خوبه

هر دو خوبه
ببین کدوم بچه ات باهاش راحت تره و بهش حساسیت نداره

من برای هر دو مولفیکس استفاده کردم و میکنم راضیم

من مولفیکس میزارم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلین👩🏻‍🍼🧸 مامان دلین👩🏻‍🍼🧸 ۱ ماهگی
مامان نیهان🦢🤍 مامان نیهان🦢🤍 ۱۳ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی