تو سوپ بچه هاتون رب هم میزنید؟؟

۵ پاسخ

من گوجه میریزم

اره جان

اگه بچت رب دوس داره یه کم بریز..بچه من غذایی که رب باش نمیخوره مثل آبگوشت وماکارانی🫢😑

از هفت ماهگی میریزم
از نه ماه هم غذای خودمونو میخوره

میتونی یکم بزنی اره

سوال های مرتبط

مامان رضا و نورا مامان رضا و نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین💞 مامان ماهلین💞 ۱ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی