نه درد زایمان نیس
من سر همین دوبار بستری شدم با اینکه سزارینی بودم و خطر پارگی رحم بود
ولی بازم دارو زدن آروم شدم گفتن انقباض شکمت خیلی سفت میشه ک هرچی دست میزنی نباید داخل بره و باید درد داشته باشی
واولش چن ساعت یبار باشه بعداز گذشت چن ساعت فاصلش کمتر شه اینو میگن انقباض زایمان
من روزی یک یا دوبار به فاصله ۱ساعت اینطور میشدم
حتما برووو دکتر من رفتم ی سانت بودم بستری شدم شد ۵سانت ۳۴هفته زایمان کردم چون دو روز داشتم تحمل میکردم فک کردم عادیه
منم مثل شما بودم دردپریودی گرفتم میگرفت ول میکرد صبح فاصله بین دردام دیدم کم شده هر۵ دقیقه میگیره رفتم بیمارستان گفتن ۳ سانت بازشدی بستری کردن ۲ ساعت بعد زایمان کردم
فکر کنم دردته
فکنم درد زایمان باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.