۹ پاسخ

اگ منظم نیس ماه درده

قبلش درد نداشتی؟
چون منم دیشب ۳۷ هفته شدم ولی کلا دردشکم و کمر و پریودی داشتم ولی نمیگرفت ول نمیکرد ی سره بود.از صبح هم از درد لگن و کشاله ران نمیتونم راه برم.
اگ تاپینگمو دیدی جواب بده ک خودمو اماده کنم🤦🏻‍♀️

اگر شدیده پاشو برو دکتر

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
ادیت عکس تولد
ادیت عکس ماه‌گرد
ادیت ختنه
ادیت دندونی
فقط با کمترین هزینه عکس بچتو آتلیه‌ای کن
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

اره عزیزم موقع زایمانته

دردت باید هر دو دیقه ی دیقه باشه
بافاصله باشه بستری نمیکنن
دردات داره شروع میشه

عزیزم انشالله زایمان کنی وبه سلامتی برگردی

ان شاءالله عزیزم سلامت زايمان کنی

برام دعا کنید

سوال های مرتبط