۴ پاسخ

طبیعیه ماه درده.
به دکترت بگو معاینه کنه ببینه دهانه رحمت باز شده یا ن

اگ هرروزه و هی تکرار میشه درد زایمانه اما اگ طولانی نیس ماه درده

یه دوش اب گرم بگیر استراحت کن
انشالله که ماه درده

اگه بیشتر شد برو مطب دکتر یا ماما. مستقیم نرو بیمارستان که بگیرن بستری کنن.

سوال های مرتبط