۵ پاسخ

برو زایشگاه چرا نشستی😑😑

مرسی از پاسخ‌گوییتون

من امروز بالا شکمم درد میکرد دولا دولا راه میرفتم بعد خوب شد

عزيزم نترس انقباضاي كاذبه وقتي ميگيره تغير. موقعيت بده خوب ميشه و ي هيوسين بخور خوب ميشي

بروی چکی کنن بعد خیالت راحت میشع اینجوری

سوال های مرتبط