۲ پاسخ

خانم دکتر زهرا مصطفوی
کارش عالیه فوق تخصص

دکتر ولی محمد شیبانی خیلی دکتر خوبیه چند سالی هست اومده مشهد قبلاً تربت حیدریه بود من شوهرم میکروب معده و عفونت معده داشت همین دکتر خوبش کرد خدایی دکتر خوبیه

سوال های مرتبط