۶ پاسخ

چایی!! تا ۳،۴ سالگی که اصلا نباید بدی، بعدش هم خیلی رقیق، چون شدیدا باعث دفع آهن میشه و‌ بچه کمخونی میگیره

اره اشکالی هم نداره بعدش کلا بچه ها باید تا یه سنی مکمل آهن مصرف کنن چون خون و ذخیره آهنشون کمه نمیشه مطلقا گفت بچه ای که چایی میخوره کم خونی داره اونی که نمیخوره کم خونی نداره

اره 😩😩

من میدم

متنفرم ازش
انقد یدم میاد مثلا تو مهمونی به بزرگترا چایی مسدی میگن برای بچه ۲ ۳ ساله چایی بیار
بابا اب میوه ای شیری اصلا آب
چایی خودش بد نیست ولی اصلا نباید بچه رو رو بدس برا هوردنش وگرنه پیرت میکنه

چای نوشابع 🫩 قند شکر لواششک همه چی 🫩😏😏😏😐 چای چه کوفتیه اخه

سوال های مرتبط

مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۵ ماهگی