۳ پاسخ

باهاش فرنی درست میکنم با با شیره انگور قاطی میکنم با نون میخوره

تو غذاها مثل سوپ یا پاستا
صبحانه ام با نون سنگکک میدم بهش

من امروز نهار پاستا دادم بهش خیلی قشنگ خودش از کاسه برمیداشت میخورد انقد ما ذوق کردیم😂😍

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی